Håll Dig Alltid till Cykelbanan

Publicerat: juni 22, 2011 i Uncategorized
kommentarer
  1. petermadison skriver:

    Fniss. Well, jag älskar ju New York och är den enda staden i världen jag kan känna mig riktigt lugn i, konstigt nog. New York är ju inte Amerika och Amerika är inte New York. Jag vet att det görs otroligt mycket för just cyklister och gå-folk i stan men det behövs visst bättras på ett par punkter. De övernitiska poliserna tex som ju verkar bli än mer tokiga för varje klipp man ser…

    • vidsynt skriver:

      Ja det är onekligen en fantastiskt och spännande stad, en riktigt smältdegel.
      Skall bli intressant och se hur det blir med nya regler för cyklister här i Stockholm/Sverige, tillåtet att cykla mot enkelriktat, rött osv.

  2. My skriver:

    Ha ha ha! Så där ska jag också börja göra! Idag har jag släpat cykeln in och ut ur ”cykelförrådet” ca 5 ggr och varje gång repar man något nytt på cykeln. .. Inte en enda av alla parkeringsplatser runt huset kan vår hyresvärd tänka sig att upplåta till cykelställ. Eftersom parkeringsplatserna drar in hyra och det gör inte cyklar! Jag hör att du hatar blister, sa en granne när jag påtalade problemet.

Kommentera

